504 949 272
biuro(małpka)damtox.pl

Potrzebujesz pomocy? zostaw kontakt do siebie a oddzwonimy najszybciej jak będzie to możliwe.

Wybierz temat rozmowy:

Twój numer telefonu:

Szybki kontakt

FAQ

Masz pytania? poniżej przygotowaliśmy zestawienie najczęściej zadawanych pytań:

Damtox pozycjonuje wyłącznie strony już ukończone. Aby witrynę można było zoptymalizować i przystąpić do pozycjonowania musi znaleźć się w indeksach wyszukiwania Google. Żeby tak się stało jej budowa musi zostać zakończona.

Tak, można wypozycjonować stronę na jedną frazę, ale tylko wtedy, gdy fraza o której mowa cechuje się niewielką konkurencyjnością. Jeśli mamy do czynienia z bardziej konkurencyjnymi frazami zalecamy pozycjonowanie na co najmniej 3-4 frazy. Cały proces wygląda wówczas bardziej naturalnie i pozwala wyeliminować ryzyko, że nasze działania odniosą skutek odwrotny do zamierzonego. Pozycjonowanie na jedną frazę może być uzasadnione właściwie tylko w przypadku firm prowadzących niszową działalność.

Tylko najbardziej rozpoznawalne podmioty mogą liczyć na to, że ktokolwiek wpisze ich nazwę w wyszukiwarce. Klienci zazwyczaj wpisują rodzaj produktu lub usługi, która ich interesuje plus ewentualnie nazwę swojej miejscowości, tak, aby otrzymać listę usługodawców, do których będą mogli szybko i wygodnie dotrzeć. Jeśli strona ma skutecznie promować Państwa ofertę, liczyć się będzie pozycja witryny w tych zestawieniach, a nie pierwsze miejsce po wpisaniu nazwy firmy.

Serwisy bliźniacze to strony, które pod względem treści i wyglądu przypominają pozycjonowaną witrynę. Google stosuje algorytmy, które w przypadku obecności w sieci serwisu bliźniaczego nakładają na dany portal karę, co może spowodować spadek o kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt pozycji. Wszelkie działania pozycjonera, takie jak umieszczanie odnośników do strony w wartościowych serwisach, wyraźnie tracą na znaczeniu.

Dodawanie nowych fraz jest jak najbardziej możliwe. Jeśli jednak zaczęliśmy już pozycjonować stronę nie ma możliwości rezygnacji z fraz wcześniej zadeklarowanych. Pozycjonując stronę na daną frazę ponosimy pewne koszta, w przypadku rezygnacji z hasła nie mielibyśmy możliwości odzyskania ich.

Odpowiedź na to pytanie zależy głównie od konkurencyjności frazy, na którą strona jest pozycjonowana. W przypadku frazy o dużej konkurencyjności na efekty trzeba czekać dość długo i nie da się dokładnie przewidzieć, kiedy konkretnie strona znajdzie się na pierwszej pozycji. W przypadku fraz mniej konkurencyjnych strona na pierwsze miejsce może trafić już po kilku tygodniach. Dłuższy okres oczekiwania na znalezienie się strony na pierwszym miejscu nie oznacza jednak, że efektów naszej pracy nie da się zweryfikować – od momentu nawiązania współpracy jej pozycja w wyszukiwarce będzie się stale poprawiać.

Stosujemy wyłącznie metody legalne i zgodne z zasadami etyki. Odnośniki do stron naszych klientów trafiają do serwisów bliskich tematycznie pozycjonowanej stronie, znaczących katalogów i we wszystkie miejsca, które mogą pomóc nam w skutecznej promocji. Stronimy natomiast od narzędzi, których stosowanie może wpłynąć na pozycję strony negatywnie, jak np. systemy wymiany linków.

Tak, przyjmujemy również zlecenia na pozycjonowanie stron wykonanych w technologii Flash. Aby pozycjonowanie było skuteczne musimy jednak wprowadzić pewne zmiany w kodzie źródłowym. Jeśli tego nie zrobimy Google będzie widziało tylko grafikę a nie treść. Tym niemniej dopasowanie stron Flash do preferencji wyszukiwarek jest możliwe i jesteśmy w stanie to zrobić.

Zdecydowana większość klientów, niezależnie od rodzaju poszukiwanego produktu czy usługi, po wpisaniu danej frazy w wyszukiwarce poprzestaje na sprawdzeniu jednej, dwóch, maksymalnie trzech pierwszych witryn, do których odnośniki zostaną wyświetlone. Im wyżej będzie Państwa strona tym więcej potencjalnych klientów będzie na nią trafiać. Dodatkowo ruch na Państwa stronie stymulować będą linki umieszczane podczas pozycjonowania w wartościowych katalogach i na serwisach powiązanych tematycznie z Państwa stroną.

Mechanizmy, na których opiera się działanie Bing czy Wp.pl są podobne do tych, na których opiera się działanie Google, więc pozycjonowanie z myślą o Google będzie pozytywnie wpływało również na wyniki w innych wyszukiwarkach. Jeśli chodzi o Interię lub Onet – wyniki są one takie same jak te, które wyświetla Google. Mimo, że w naszych działaniach skupiamy przede wszystkim na Google, pomagają one wypromować stronę również w wyszukiwarkach mniej popularnych.

Cena jest ustalana dla każdego zlecenia indywidualnie. Wpływa na nią liczba fraz oraz ich konkurencyjność. Wycenę usługi wykonujemy bezpłatnie, dlatego jeśli chcecie Państwo dowiedzieć się ile pozycjonowanie będzie kosztowało w konkretnym przypadku – prosimy o kontakt.

Proponujemy umowę na 9 lub 12 miesięcy. W tej drugiej opcji oferujemy miesiące bezpłatne, pierwsza nie zawiera okresów bezpłatnych.

W przypadku firmy Damtox klient płaci tylko wówczas, gdy nasze działania przynoszą konkretne efekty. Rozliczamy się według stawki dziennej, jednak naliczamy ją dopiero wówczas, gdy strona pojawi się w pierwszej dziesiątce odnośników wyświetlonych przez Google po wpisaniu frazy, na którą była pozycjonowana. Stawkę dzienną ustalamy dzieląc kwotę na umowie przez liczbę dni w miesiącu. Stawkę dzienną liczymy codziennie i na koniec miesiąca sumujemy wyniki.

Tak – okres wypowiedzenia reguluje treść samej umowy. W przypadku wypowiedzenia umowy w trakcie jej trwania naliczana jest kara pieniężna. Sposób ustalania wysokości kary pieniężnej również znajduje się w umowie.

Żadna opłata aktywacyjna nie jest naliczana. Klienci za nasze usługi płacą dopiero wtedy, gdy wyniki naszych działań są już wyraźnie widoczne. Pierwszą fakturę wystawiamy, gdy Państwa witryna trafi do pierwszej dziesiątki odnośników wyświetlanych przez Google po wpisaniu frazy, na którą strona była pozycjonowana.

Tylko wówczas, gdy zlecenie dotyczy wyłącznie optymalizacji. Jeśli stanowi ona część kompleksowej usługi, czyli np. występuje jako dodatek do pozycjonowania, wówczas wykonujemy ją bezpłatnie.

To zależy od tego, co znajduje się na stronie, na ile spójny jest jej kod, na ile spełnia wymagania Google i innych wyszukiwarek, etc. O tym, czy konieczne będzie wprowadzenie zmian decyduje zazwyczaj audyt SEO. W przypadku stron tworzonych od początku przez nas żadnych zmian w kodzie nie trzeba wprowadzać, ewentualnie nieznacznie zmodyfikować publikowane na stronie treści.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? nic nie szkodzi! skontaktuj się z nami a z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania.

Skontaktuj się

Dziękujemy za zainteresowanie naszą witryną. Jeżeli chcesz być z nami w stałym kontakcie na pewno zainteresują Cie nasze profile na portalach społecznościowych:

Top