Blog

analiza konkurencji

Jak analizować stronę internetową konkurencji?

Obserwacja stron www wybranych konkurentówCele obserwacjiMomenty wykonania analizyAnaliza działań pod kątem pozycjonowaniaElementy analizy pod kątem SEOWygląd ostatecznej analizy stronyElementy analizy stronyMetody analizy Z racji tego, że nie żyjemy na pustyni i nie ma też dla żadnej branży zapewnienia funkcjonowania bez konkurencji. Jeśli nawet odnajdzie się swoją niszę, w której przez chwilę będzie się jedyną tego… Czytaj dalej »

optymalizacja seo

Kiedy potrzebna jest optymalizacja strony i audyt SEO?

Audyt w obszarze SEOOdpowiednie momenty na przeprowadzenie audytuKorzyści wynikające z takiej analizyOptymalizacja konkretnych obszarówPowody wykonywania optymalizacjiWartość wprowadzenia optymalizacji Słowo audyt kojarzy się najczęściej z rozległymi, zaawansowanymi działaniami prowadzonymi w dużych firmach. Nie zawsze kojarzy się ono dobrze, wiele osób odpowiadający za kwestie, wobec których taki audyt będzie prowadzony, nawet mając czyste sumienie czuje się odrobinę… Czytaj dalej »

co to jest pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron – czym jest i jak zacząć?

Konsekwentne działania zapewniają efektUmiejętności potrzebne w pozycjonowaniuKonieczność ciągłej obserwacji rynkuWhite SEO vs black SEOKonsekwencje długotrwałego naginania zasadProces o charakterze ciągłym Brak odpowiedniej widoczności w Internecie w dzisiejszych warunkach nie wróży dobrze rozwojowi działalności. To właśnie Internet jest bowiem przestrzenią, w której użytkownicy poszukują wykonawców usług czy dostawców określonych towarów. Praktycznie nikt już nie korzysta z… Czytaj dalej »

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w polityce prywatności. Rozumiem i akceptuję